23 Nisan 2007

İMKANSIZI SEVMEK














Bu sabah bütün hüznümle çıktım sokağa
Bütün hüznümle dolaştım gün boyu
Bütün hüznümle geldim yanına
Belli etmemeye çalıştım sana
Fark ettin, sordun üstelik

Neyin var dedin
Dedim ya, hüzünlüyüm bu gün
Ne var ne yok, hepsini yanıma aldım
Hepsini...

Sahte gülücükler dağıttım
Nedensiz, gereksiz...
Utandım kendimden sonra
Ve korktum
Anlamandan...
Anlamadın, ne güzel...

Zor iş sevmek seni
İmkansız sevmemekse,
bir kez gördükten sonra
Nerden çıktın karşıma
Neden çıktın karşıma
Yoktu bu kadar hüznüm
Hüzün kattın yaşantıma...


Berkay
27.04.2004

1 yorum:

Adsız dedi ki...

imkansız olan şeyler vardır bilirsin
yaşlanmamak gibi, ölmemek gibi.
ve seni sevmemek çigan gözlüm
mümkün değil ki.
çıkarıp atamam içimden
neyleyim yer etmişin bir kere.
ne zaman elime bir kağıt alsam
siner güzelliğin kelimelere.
yumsam gözlerimi seni seyrederim
devamlı bir musiki kulaklarımda sesin
mevsimler seninle başlar, seninle biter
yıl oniki ay benimlesin.
ne zaman bir gemi görsem limanda
alıp başımı seninle gitmek isterim.
umurumda değil bu oyunlar, bu düzenler
anlasana; seni arıyor ellerim.
imkansız düşünmemek gecelerce seni
ve sevmemek ömür boyunca, bir gün değil.
- başka çaremiz yok, beni unut - demiştin
mümkün değil çigan gözlüm, mümkün değil...

ümit yaşar oğuzcan

nedense bu şiir geldi aklıma..

sizin kelimeleriniz...

bazen bir kere görmek yeter değil mi?