30 Aralık 2006

BİR GECE MASALI


Bir gece
Hiç tatmadığım bir duyguydu tattığım
Uzağımdaydı, gülüyordu
Baktım... baktı...
Ben yürüyordum
O arkamdan geliyordu.

Aynı gece tanıştık
Sihrine kapıldığım bir çift göz
Uçururken beni başka diyarlara
Sordum, olabilir mi?
Durdu... gülümsedi...
Anlatamayacağım bir duyguydu içimdeki
Yürüyorduk...

Başka bir zaman
Yine gece oldu
Her gece olduğu gibi...

Kulağımı tırmalayan bir çığlık
Ve puslu gören gözlerimle ben
Yıldızları seyrederken
Gecelerin adaletsizliğini düşünüyordum
O yoktu...

“Devam eden geceler, yıldızlar ve ben
Ve yine yoktun sen...”



07.07.2003
brky

4 yorum:

Adsız dedi ki...

GECELERİN GETİRDİĞİ HÜZNÜ,EFKAR-I UMUMİYEDE PAYLAŞMAKTIR ŞİİR...VE BİR YÜREĞİN SESİ,BİR ÇIĞLIKTIR BELKİ DE...İŞTE O ÇIĞLIĞI DA YILDIZLARIYLA ATAR GECE...TIPKI SENİN ŞİİRİNDEKİ GİBİ...KALEMİN DERT GÖRMESİN BERKAYCIĞIM.YÜREĞİNE SAĞLIK...

Adsız dedi ki...

Her gece sen girersin ruyalarıma
Her gece sen
…….
Sen yoksun
Zaman gitgide uzar
Altmıs saniye bir dakika
Altmıs dakika bir saat
Ve sabahın olmasına bes saat var
Bu bana her gece binlerceölüm demektir
…..
demiş umit yasar üstad ikinizide anladıgım kadarıyla derinden etkileyen bu kayıtsız gecelerin senin adına gerceklesebilcek guzel bi ruyayla aydınlıga kavusmasını diler kalemine bereket derim

manolya

Adsız dedi ki...

belki sen den daha iyi şiir yazanlar vardır ama sen de annenin karnından tam vaktinde doğmuşsun :))))

Adsız dedi ki...

Geceler nedense daha bi acıtır öznesiz olunca ya da öznesi belli yüklemi belirsizse hele bi de sihirli gözler gözlerinin önünden gitmiyorsa, gözlerini delip içine işliyorsa. Ve nedense böyle gecelerin çığlıkları bi farklı olur martı çığlıkları uçuşur usunda ya da bi okyanusun o koca dalgasının hıçkırığı... Gecelerin adaleti aslında o yıldızlarda saklıdır ve aslında sen o yıldızların anlamlarını biliyorsun. Yüreğine sağlık ya da bunları yazmana sebep o gecelere...