17 Mart 2007

BİR BİLSEN




Tutamadım sevdanı bir tanem
Gözlerin güneş parçasıydı
Ellerin ateş
Tutamadım ellerinden...

Sevdasız kaldım
Düş bile kuramadım
Yalnız kaldım
Kaç gece rüyalarda aradım seni
Kaç gece buldum
bilemezsin...

Gördün mü sevdasını dağlara yazanı hiç
Ben yazdım
Kocaman bir dağa hem de
Senin adını verdim ona
Ne kadar da mutlu oldu...

Ne ateşli gözlerdi onlar
Ne bakışlar yayardı
Ben bakamadım bir tanem
Utandım –hem de nasıl- bilemezsin...
Onun için tutamadım ellerinden, çekindim
Sen de uzatmadın ellerini
Nasıl isterdim oysa...

Seni hep yazdım bir tanem
Hep söyledim, düşündüm
Yorulmadım hiç
Şimdi bile nasıl dincim
Nasıl seviyorum seni...

Bir bilsen...


26.04.2004
Brky

2 yorum:

Adsız dedi ki...

:) dinçliğini, aşkını, inancını yitirme sakın ama sakın yitirme.. sevebildiğini bilmek, söyleyebilmek ne güzeldir bu güzellikleri tek başına yaşayabilme cesaretini gösterebilmek ise bambaşka bi yürektir... aşkına, yüreğine, kalbine, kalemine neye sağlıksa ona sağlık işte sen hep aşık kal:D

Adsız dedi ki...

berkay şimdiye kadar bize okuma fırsatı verdigin şiirlerinden en guzeli içimi en cok ısıtanı tat vereni bu oldu gercekten bu nasıl bi duygu ne kadar guzel yansıtılmıs umarım uzattıgın ellerin hep karsılık bulur ve tutmak istedigin eller askla uzanır bu istekli ve dins benligine yuregine saglık... :) ciceklerin en guzeli