13 Mayıs 2007

Ünlülerden Süper Gaflar

  • Bazi futbolcularin hepsi sigara iciyor... (Fenerbahceli Oguz Cetin)
  • Savasi istemiyorum... Beni cok etkiledi... Makyaj masrafim var, elbise masrafim var ... (Petek Dincoz)
  • Gormeyi mi isterdin, boyle iyi mi? (Kenan Ercetingoz'un, gozleri gormeyen Metin Senturk'e sorusu)
  • Degisik bir yerden gireyim sana... (Erman Toroglu,Sansal'a soyluyor)
  • Soru: Somali'nin baskenti neresidir? Yanit: Bu konuda yorum yapmak istemiyorum... (Nefise Karatay)
  • Madonna gibiyim... Dunyaca unlu bir tenor olmak istiyorum... (Ozcan Deniz)
  • Aranizda erkek oglu olan var mi? (Yasemin Bozkurt)
  • Artik hata yapmak adina daha tecrubeliyim... (Ozlem Yildiz)
  • Ne var ki canim... Insan cevresindeki komsulariyla da mutlulugun doruguna ulasabilir ... (Seda Sayan)
  • Annem hakikaten cok kaliteli bir sanatci annesi...(Seren Serengil)
  • I love you sizi... (Sibel Turnagol)
  • Gulben Ergen benim yatir arkadasim... (Bulent Ersoy)
  • Cenab-i Allah'i size emanet ediyorum... (Tansu Ciller )
  • Benim kultursuz insanlarla isim olmaz... Zaten simdi ultrasyondan ciktim, cok mutluyum... (Ceylan)
  • Ben meme kanserine sahsen karsiyim.... SINEM GUVEN
  • Kendime ait goruslerim cok guclu goruslerim var ama onlari her zaman onaylamiyorum..... BUSH
  • Polis yolu az sonra islenecek bir cinayetin tatbikati icin kapatti....KANAL D ANA HABER
  • Sigara icmek oldurur oldugumuzde hayatimizin onemli bir bolumunu kaybederiz.... BROOKE SHIELDS
  • Cumhuriyet 1927 yilinda ilan edildi ......Tugba OZAY
  • Ataturk ne demis Yurtta sulh barista sulh ....NIHAT DOGAN
  • Bugun 10 Kasim Ataturk'un olum yildonumunu solenlerle kutluyoruz......ELIFNAGME

Hiç yorum yok: