31 Mart 2007

Yüzyılın Gafları

Spor yazar ve yorumcularımızın söylediği ilginç, komik, unutulmayan sözleri...

# "Tugay, vurursa gol olur, vuruyoooor, aut..." (Bülent Karpat)
# "Ben ona dırdırın kralını yaparım, ama lisanına hakim değilim." (Ahmet Çakar, Lucescu'ya çatarken)
# "Değişik bir yerden gireyim sana..." (Erman Toroğlu, Şansal Büyüka'ya)
# "Walsh ikinci yarı çok etkisiz, kendisini oyunda hiç göremiyorum..." (Can Bartu, Beşiktaş maçını yorumluyor; ancak Walsh devre arasında oyundan çıkmıştır.)
# "Dokunuşu, vuruşu, şut orta karışımı vuruş şutu..." (Şansal Büyüka)
# "Bu akşam değerli konuklarımızın yanında çok daha değerli iki konuğumuz var..." (İlker Yasin)
# "Süper Lig'de ilk altı takımda altı takım var..." (Rıdvan Dilmen)
# "Özellikle yukarıdan yağmur yağınca..." (Lig TV muhabiri, FB-BJK maçından önce yağmurun yukarıdan yağdığını belirterek bizi aydınlatıyor)
# "Uğur çek ordan benim şeyimi!!" (Şansal Büyüka, ekrandaki küçük görüntüsünden bahsediyor...)
# "Efendim.. Eeeee... Hakan'ın şeyi yok..." (Hıncal Uluç)
# "Bu pozisyon, pozisyon icabı bir pozisyon..." (Erman Toroğlu)
# "Sayın Şengül, lütfen cetrefilli cetrefilli konuşmayın..." (Ahmet Çakar)
# Güntekin Onay: Hocam, peki burada faul var mı?
Ahmet Çakar: Tabii, bu sabaha kadar kırmızı kart!!!
# "Girerse basket olacak..." (Murat Kosova)
Gaza gelen spiker!
# "Faul, faul!! Yok ya, faul değilmiş, sanırım ben gaza gelmişim..." (Murat Kosova)
# "Bugün baktım gazetelere kimse yazmamış, ben de yazmamışım..." (Haşmet Babaoğlu)
# "96'lı yıllar ne güzeldi..." (Vedat Okyar)
# "En sevdiğim futbolcu şu panço denilen oğlan, pançu mu o..." (Ömer Çavuşoğlu)
# Abidin Aydoğdu, Danimarka-Fransa maçını anlatırken, Zidane koşarken topa basar ve düşer: "Evet Zidane'dan fantastik hareketler..."
# Ömer Üründül: Vay vay vay vay vay...
Spiker Yalçın Çetin: Hem de ne vay! (BJK-Gençlerbirliği maçında bir pozisyondan sonra)
# "Ve Michael Jordan bugün futbolu bıraktı!!!" (SkyTürk spor haberleri sunucusu)
# 8-0'lık İngiltere maçında 5. ya da 6. golden sonra Abidin Aydoğdu: "Evet sayın seyirciler İngilizlerin bir atağını daha gol yiyerek savuşturduk...",
"Vay anasını sayın seyirciler, bir gol daha yedik..."
8. golden sonra: "Evet sayın seyirciler, maç bitti hâlâ gol yiyoruz. Olacak iş değil..."

Toroğlu'nun aklı!

Silah çekmişsen herkese ateş edeceksin. Yoksa çekmeyeceksin.
(Erman Toroğlu - Maraton, Lig TV)

Kim ne imiş?

Ahmet Çakar: İkimizden biri psikopat, ben sana söyliyeyim. Hiç debelenme!
Gürcan Bilgiç: Kimin ne olduğu belli hocam.
(Santra - ATV)

Hiç yorum yok: