10 Ocak 2007

AŞK

Aşk nedir? Bana göre aşk hayattır. Hayat içinde bambaşka bir hayat. Olmadık anda karşına çıkan, olmadık şeyler yapan, yaptıran... İlginçtir aşk, hem de çok ilginç...

Belirsizliktir aşk... Belki de bu yüzden güzeldir. Belirsizlik güzeldir ama insana korku verir çünkü insan bilmediğinden korkar... Ama ben aşktan korkmam. Ben aşkı severim, çok severim... Sınırları olmayan bir şeye sahip olmaktır aşk. Sınırları olmayan... Hiç kimse hayatının hiç bir anında sınırları olmayan başka hiç bir şeye sahip olamaz. Sınırları olmayan bir şeye sahip olmak...

Hayal etmesi bile güzel...

4 yorum:

Su İhbarnamesi dedi ki...

Aşk insanın her halinde kendi içinde kaybolmasıdır bence...Kimi zaman nefes alamadığımız bir deniz bazen dünyanın en güzel havası...Çünkü o hayattan bir parça,hem insan kendinden bir parçaya aşık olur...Aşk kendini sevmektir...Aşık olun çünkü gen bencildir ve ilacı aşktır :)

Berkay dedi ki...

Gen bencildir, zaten öyle olmasa hayatta kalamaz hiç bir canlı... Aşk da bencilliktendir aslında, kendi kendine ilaçtır...

Adsız dedi ki...

ya ama hayır yaa... benim ideolojime ters arkadaşım bu bencillik...
hayal etmesi güzel, aşık olup yaşaması daha bi güzel:)
ya tamam bencillik vardır, ama yaf nebilim işte bana ters kardeşimmm

Berkay dedi ki...

:)) oğuzcum eylem güzeli'ni ikna etmemiz lazım:))