5 Ocak 2007

Anne Baba Mesajları


1. "Ekranda satır bitse de sen kelimeyi yazmaya devam
et, satır sonu kesme işaretiyle (-) kelimeyi bölmene
gerek yok, bana geldiği zaman zaten düzenli geliyor"
uyarısının akabinde annemin attığı mesaj:

"bizvardıkiyiyizopuyorumayten"



2. Üç gün boyunca eve uğramamam sonucunda annem
tarafından yollanılan sms:

"dunyadan, kayip uzay aracina! kayip uzay araci
nerdesin?"

3. -Anne benim param bitti, babama caktirmadan para
yollar misin bana?

-annen banyoda,daha dun para yolladim. baban.


4. Oglumu kaybettim, hukumsuzdur...
imza çok mühim; "annen" değil "annesi"...


5. Bir arkadaşım eski telefon kartını annesine
vermiştir ve bundan haberi olmayan bir diğer arkadaş
bir gece geç saatte o numaraya mesaj atar:

"cok moralim bozuk, yalnizim, içiyorum.."
sorumluluk sahibi anne de bu durumu arkadaşıma diğer
bir mesajla bildirir:

"ahmet diye biri mesaj atti, yalnizmis, iciyormus.
sana neyse bu saatte, zikkim icsin!!"


6. Anne:
bensimdiotobusebiniyorumkapatmamgereksoforkiziyorbizial

kiz:
basustune alırım almasına da su kelime
aralarına bosluk yapsan kelime aralarında 1e bas lutfen

anne:
boyledahacokseyyaziyorumamapekisatirbitinceneyapicam


7. Annemin ilk cep telofunun arifesindeki ilk msg'ı:

"oglum ben annen"



8. Arkadas uçaktan iner telefonunu açar

annesinden mesaj: aeo
sonra anne aranır "anne nedir o aeo?"
"'allaha emanet olun'un aeo'su o.. anlamadın mı?"


9. Birkaç gündür kontörsüzlükten ana-babaya mesaj
atılamamakta:

anne: ey turk gencligi! birinci vazifen anan ve
babanla mesaj baglantisi kurmaktir



10. Babaya msg yazma teknikleri konulu seminer
verilmiş, gerekli görüdüğü için bir kaç kez
tekrarlanmıştır. olayı kapan baba ilk hevesle tüm
msgları mümkün olduğunca uzun yazmak konusunda
ısrarlıdır...
okula dönmek için otobüse binilir, "varinca msg at"
der baba... sabah otobüsden inilir:

- baba ben geldim

- geçmiş olsun, umarım yolculuğun iyi geçmiştir, biz
de iyiyiz , sana iyi günler diliyoruz, derslerin
de muvaffakiyetler...


11. Bu gün bizi ziyarete gelicen mi anneler günüm
kutlu olacak mı?



12. Babam: oğlum, fenerbahçe galatasaray maçında olay
çıkmış oralarda gezinme. nerdesin?

ben: açık tribün

babam: iyi *** yedin. dikkatli ol.


13. Baba : oglum eve gelirken 2 ekmek al, yada dur
dur... alma.



14. Bir arkadaşımın sinema çıkışında telefonunu
açmasıyla birlikte babasından gelen mesajda..

-hemen telefonunu ac. yazıyordu


15. Mesajları kısa yazmasından şikayet edince''ne
gerek var ziyanlığa,o kadar kontor gidiyor'' annemin
cevabı. Bir zamanlar harf sayısı arttıkça giden
kontörun de artacağını düşünüyordu.



16. Anne: krmz sgn

ben: o ne be?

anne: ne anlamıyosun? gelirken kırmızı soğan al!

ben: haaa!!!


17- nezamangeliceksingeçolduhadigelhemen

- gelicem birazdan. 0'a basinca boşluk oluyodu
hani?

- a m a n b e
- annegelmiyorumbenvazgeçtim.



18. Ben: Anne fizikten 42 almıştım evde cırlama diye
msg atayım dedim.

anne: sen büyük bir ihtimalle geri zekalısın.


19. Anne: gel. sarho$ olsan da gel. baban daha
gelmedi.

$ahis: gelmem.
baba: gelsene lan $erefsiz...



20. Abla tez yazmakta ve dolayısıyla kardeşin odasını
meşgul etmektedir. kardeşten şöyle bir mesaj düşer
cep telefonuna

-yapılacaklar:
tezimi biran önce bitiriyim de sevgili kardeşimin
odasını rahat bırakiyim!


21. Bir arkadaşıma annesinden gelen bir kandil
tebriği:

canım oğlum pantolonun diesel, gömleğin vakko olsun
kandilin mübarek olsun



22. Haftaiçi anne arar ama barda içilmektedir, şahıs
gürültülü ortramda telefonu açmak istemez cevapsız>
arama olur.
- oğlum niye açmıyorsun merak ettik.
- kütüphanedeyim anne çıkınca arayım.
sonraki mesaj babadan gelir
- yalan söyleme eşşoğleşşek çık bardan dışarı ara.


23. İzin istemek için tüm sevimliliğini takınılarak
yollandığı gayet uzun bir mesajın ardından babadan
aynen şöyle de bi mesaj gelebilir, farklı bi açıdan
komiktir:

"Gidemezsin. Sevgiler."


24. Bir sürü mesaj attığım annemden cevap gelmemesi
üzerine aradığımdaki konuşma;

-anne sms lerimi almadın mı sen
-olum sadece adını yazmışsın.
-ehh anne bee. yahu dedik ya oklarla ilerliycen
okuycan.

-ne oku

-oy güzel anam oyy.

Hiç yorum yok: