5 Ocak 2007

Hangimiz zengin?

Bizim "kalantor" devletin kaç "makam aracı" var?
84 bin.

Fakir Almanya'nın?
15 bin.

Gariban İngiltere'nin?
12 bin.

Dilenci Japonya'nın?
10 bin.

Berduş Fransa'nın?
9 bin.

84 bin makam aracı günde 5 litre benzin yaksa?
Rafineri...

Bizim "zengin" devletin kaç "makam uçagı" var?
19.

Fakir Almanya'nın?
14.

Yoksul Norveç'in?
3.

Zavallı Yunanistan'ın?
1.

Bunları durup dururken neden yazıyorum? Şunun
için... İngiltere'nin
Başbakanı "benim uçak eskidi, Tayyip Erdogan'ın
aldıgı uçaktan
istiyorum" demis... Kendi hükümetinin Maliye
Bakanı, "Eski meski, idare
et kardeşim" cevabını vermiş, "Biz vergiyi sokaktan
toplamıyoruz, çok
paran varsa kendi cebinden al..."

Niye? : Gariban ülke çünkü...


Teşekkürler Didem'cim;)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

BİR SİYASET BİLİMCİ OLARAK YORUM YAZMAK BOYNUMUN BORCU OLDU.MADDİ OLANAKLARIMIZ YETERSİZ OLSA DA GÖNLÜMÜZÜN NE KADAR ZENGİN OLDUĞUNU VE GELİŞMEKTE OLAN BİR ÜLKE(!)OLARAK GÖZÜMÜZÜN NE KADAR YÜKSEKTE OLDUĞUNU ANLAMIŞIZDIR SANIYORUM.ARTIK BIRAKALIM ŞU GÖSTERİŞ BUDALALIĞINI DA NORMAL İNSANLAR GİBİ YAŞAYALIM.GÖBEK HAVASI EŞLİĞİNDE HAK ARAMAYALIM.HAKKIMIZI OKUYARAK,İNGİLİZCE BİLEREK,YURTDIŞINA TERCÜMANSIZ ÇIKARAK ARAYALIM...TŞK DİDEM

Su İhbarnamesi dedi ki...

çalışması 25br beklentileri 150br olan bir ülkenin çocuklarıyız...Ne güzel herşeye rağmen seviyorum bu ülkeyi...